איזה תוכן צריך להיות באתר של עורך דין

איזה תוכן צריך להיות באתר של עורך דין

כולם יודעים שתחום המשפטים מאופיין בתחרות מטורפת ולכן בנוסף למשרד חייבים להשקיע גם בנכסים דיגיטליים, כמו אתר ורשתות חברתיות. בשביל שאתר או עמוד ברשת החברתית יהיו מוצלחים צריכים לבחור בפרזנטציה טובה וגם בתוכן איכותי. בדיוק כאן נשאלת השאלה: איזה תוכן צריך להיות באתר של עורך דין?

בואו נתייחס לאתר וקודם כל, נדבר על מבנה סטרוקטורלי שלו. אתר אמור להיות בנוי כך, שגולש יכול בצורה אינטואיטיבית להתמצאות בו. תשתמשו בחלוקה ברורה לקטגוריות ובניית כותרות מעניינות.

איזה תוכן צריך להיות באתר של עורך דין

כאשר מדברים על תוכן של העמודים ומאמרים חשוב לשים לב, לכך שהוא יהיה רלוונטי וכתוב בצורה ברורה ופשוטה. אל תעמיסו יותר מידי במונחים מקצועיים. כמובן, תוסיפו תמונות, גרפים, טבלאות במידת הצורך. תקפידו שבטקסט עצמו תהיה חלוקה לפסקאות, זה גם יותר נאה בעיין וגם קל יותר לקריאה.

כאשר מדובר על אתרים של אנשי מקצוע או נותני השירות כמו עורך דין ארנונה, עורך דין הגירה ואחרים תמיד חייבים לציין את אפשרויות של יצירת הקשר עם המשרד או אדם עצמו. אל תסתמכו רק על העמוד צור קשר, תקפידו שמכל עמוד באתר תהיה אפשרות ליצירת קשר. זה יכול להיות טופס צור קשר, מספר טלפון, מייל, וואטספ או כל כפתור אחר. חשוב להשתמש במשפטי הפעלה: כמו צרו קשר, תפנו אלינו, תשמו לנו וכדמה.

עניין נוסף, שנדבר עליו, זה בלוג מקצועי באתר. הוא צריך להיות, שימושי, איכותי ורלוונטי. מומלץ לתחזק אותו על בסיס קבוע ולפרסם בו כתבות הקשורות לתחום ההתמחות של אותו משרד או עורך דין. בבלוג תוכלו לחלוק מידע מעניין, המלצות איך להתנהג במקרה כזה או אחר. לעתים ניתן לעורך ולפרסם צ'ק ליסט, טיפים או המלצות שיכולים לסייע במקרים מסוימים.

איזה תוכן צריך להיות באתר של עורך דין מוצלח

כמובן, אתם יכולים לפרסם כתבות על האירועים משמעותיים שהתרחשו בחברה שלכם. למשל, אם עברתם השתלמות נוספת או פתחתם משרד נוסף. לעתים גם הצגה של מקרה שעבדתם עליו וקיבלתם תוצאות טובות בו.

ניתן ואף מומלץ לתחזק לא רק אתר אלא גם עמודים של העסק ברשתות חברתיות. במידה והוספתם מאמר חדש באתר, אז תשתפו את העוקבים שלכם בכל הרשתות הברתיות. לעתים, בעזרת רשתות חברתיות  מזמינים קהל לוובינרים. זאת יכולה להיות אופציה לא רעה במידה ויש לכם זמן פנוי לזה.

עכשיו נעבור לשאלה עקרונית: מי איפה לקחת כמות כזו של התוכן? יש לא מעט דרכים, להשיג תוכן עבור תשלום. זה יכולה להיות הזמנה ורכישה של התוכן בפלטפורמות חיצוניות או השכרת שירותים של כותבי תוכן.

זו אופציה מעולה, מכיוון שכתיבת תוכן דורשת הכנה וזמן ולרב זה בדיוק מה שלא מסתדר. לכן הזמנת מספר מאמרים בתדירות קבועה יכול להיות פתרון טוב. אבל בכל מקרה חייבים להבין, שף אחד, חוץ מכם, לא יודע יותר טוב על העסק ועל השירות שאתם נותנים. לכן  במידה וזה אפשרי תנסו  להוסיף לעצמכם עוד משימה לכתוב תוכן לאתר לפחות פעמיים – שלוש בחודש. דרך אגב אפשר גם לשלב את שתי האופציות יחד ואז בכלל יהיה נהדר.