איך בוחרים מה לפרסם באתר?

הטרנד של עיצוב נכנס מאוד חזק בזמן האחרון ויחד עם זה גם טיפס מספר אנשי המקצוע המתעסקים בתחום. ייעוצי סטייל, מעצבים, "מלבישים" וזו רשימה חלקית בלבד. ברור שזה לא יכול לא להשפיע על התחרות ולכן תהליך של הקמת האתר, כולל רכישת דומיין וחבילת אחסון כבר הפכו להיות פעילויות מאוד פופולריות. רק שלרב לא כולם מבינים, שחוץ מפעילות התחלתיות חייבים גם להשקיע בתוכן של אותו אתר שמקימים. תוכן, זה לא פעילות חד פעמית, אם רוצים לשווק את העסק ולהרחיב מעכל לקוחות, אז חייבים לעלות תוכן בצורה עקבית וזה יסייע לקדם אל העסק ברשת ולהביא עוד לקוחות חדשות.

איך בוחרים מה לפרסם באתר?

קודם על, יש דברים בסיסיים שעלייהם להיות באתר. כמו פרטי יצירת קשר אתכם. מאוד חשוב לתת לגולש מספר מסלולים להשיג אתכם או את נציג מטעמכם. זה יכול להיות טלפון,  וואטספ, טופס צור קשר או מייל. טיפ חשוב, במידה ואתם לא מעוניינים לקבל פניות טלפוניות בשעות הערב המאוחרות, תגדירו ותפרסמו את השעות, שבהן ניתן ליצור קשר טלפוני. אם אתם משתמשים בערוץ וואטספ, אז ניתן להשתמש בבוט שיודיע לפונה שתוכלו לחזור אליו בשעות העבודה ולציין את השעות.

איך בוחרים מה לפרסם באתר של מעצבים

דבר לא פחות חשוב זה- אודות.  בעצם זה המקום שבו אתם מפרסמים סיפור על עצמכם ועל העסק שלכם. הרי אנשים רוצים לדעת על מי ומה מדובר. לאחר מכן אם ישנה אפשרות אז כדאי לפרסם גם מחירון. זו אחת מהדרכים לבצע טרגוט התחלתי של הקהל. כמובן, מאוד רצוי לפרסם גלריות של עבודות שלכם ואם ניתן אז ההמלצות של הלקוחות. להזכירכם. ברגע שאתם מפרסמים תמונות של לקוחות, עליהם לקבל אישור הסכמה שלהם ועדיף בכתב לצורך פרסום של תמונות. יש לא מעט אנשים שמוותרים על כך ואז נקלעים למצב שבו מוגשת טביעה נגדם בבית המשפט ולבעל העסק לא נותר הרבה אלא לשלם אלפי שקלים לצד הנפגע.

אז עם הבסיס הסתדרנו. זה בדרך כלל דברים שמכינים ומפרסמים פעם אחד ואז במידת הצורך מעדכנים. עכשיו נדבר על התוכן הכללי. כבר מזמן גוגל מעדיף לקדם למקומות יותר גבוהים אתרים בעלי תוכן שימושי ויעיל עבור המשתמשים. כאשר מדברים על אתר של מעצבי פנים, אז הנושאים יכולים להיות מגוונים: גלריות לפני ואחרי, טיפים למציאות רהיטים תואמים לגינה כמו כסאות נדנדה או פינת ישיבה, מאמרים על בחירת צבע או ווילון ועוד. זה אומר, שגם אם אתם חנות מקוונת מומלץ לכם לפרסם מידע שימוש לגולש עבור היוצרים שאתם מוכרים באתר.

לעתים ניתן למקם את המידע בתיאור של המוצר ולעתים תצטרכו להקים קטגוריה נפרדת שבה תפרסמו מאמרים כאלו. הנושאים יכולים להיות מגוונים, אבל העיקר שהכתובת יביאו ערך עבור המשתמשים. אם מדברים על חנות לרהיטים, אז טיפול ברהיטים מעץ מלא, יכול להיות מאמר מעניין. תספרו על יתרונות וחסרונות של בדי ספות. אם אתם חברה שמציעה שירותי "הלבשת הבית", אז אתם יכולים לספר לגולשים על טיפים שימושיים בבחירת והתאמה של אקססוריז לסגנון העיצובי או בחירת מניפת צבעים לצורך התאמה של טקסטיל. תמיד תחשבו על השאלות, שעולות בפגישות עם הלקוחות וכך תדעו על מה לכתוב באתר.