גיבוי נתונים בענן לעסקים

גיבוי נתונים בענן לעסקים

בדרך כלל על גיבוי נתונים כל אחד נזכר רק כאשר התרחשה קט וסטרופה ונקלעו למצב, שמחשב התקלקל והמידע, שהיה בו הייתם אמורים לחלץ בעזרת המומחים. לכן החלטנו להביא את הנושא כשלב מנע הראשוני, כך שתהיו מודעים לנושא ותוכלו לעשות גיבוי טרם איבוד מידע.

כיום יש מגוון אפשרויות לביצוע גיבוי מידע חשוב וחיוני. החל מגיבוי-  באמצעות כונן קשיח חיצוני ועד גיבויים בענן. אז זה נכון שכיום כנונים חיצוניים נמכרים עם נפחים מאוד גדולים, כך שזה בהחלט יכול להביא פתרון קל – לחבר את הכונן באמצעות כבל למחשב, ליצור תיקייה חדשה ולהעתיק את הקבצים החשובים והכל סבבה.

גיבוי נתונים בענן לעסקים

דרך אגב גם העלות של גיבוי כזה לא גבוה וגם זו השקעה חד פעמית ואין צורך בתשלום חודשי. החיסרון הבולט של השיטה מתבטא הזאת בכך, שהגיבו בדרך כלל נעשה פעם אחד ואינו מתעדכן. לעומת זאת גיבוי בענן וגיבוי בשרת מקומי, אכן מבצעים גיבויים בתדירות יומית כך, שתמיד תוכלו להשתמש במספר גרסאות אחרונות.

השוואה של גיבוי בענן ואחסון מיקומי

שירות גיבוי נתונים בענן לעסקים מאפשר ללקוחות לגשת למידע ואפילו לשתף קבצים מכל מקום האפשרי, בתנאי שישנה גישה לרשת. שיטה הזאת גם מאוד קלה לביצוע ואינה דורשת ידע רב, אלא רק רכישת חבילה מתאימה. תהליך גיבוי בשיטה זאת מאוד פשוט, הקבצים שהועתקו ממחשב נשמרים חוות השרתים בחו"ל ונשמרים בו. דרך אגב רב המערכות גיבוי בענן עובדים בשיטת הצפנה שווה לרמת הצפנה צבאית. החיסרון של השיטה זאת – עלויות. כאן תצטרכו להתמודד עם תשלום חודשי.

אבל ,היי, תעצרו רגע, אומנם יש כאן עניין של הוצאות, אבל זה נותן לכם אפשרות להתפטר מלחץ מיותר ולישון בשקט, משום שתמורת תשלום חודשי אתם תקבלו גיבוי שנעשה מספר פעמים ביום, כך שגם אם עבדתם על איזשהו קובץ בזמן האחרון, אז רב הסיכויים, שזה כבר נכלל בגיבוי.

קיימות גם דעות לכך שהאופציה הכי טובה לעסקים, זה לעשות גיבוי ב2 תצורות. כיום ניתן למצוא חברות, שמציעות גם חבילה משולבת כזאת. במידה ולא עשיתם גיבוי ומחשב קרס או התקלקל, אל תנסו למצוא המלצות איך לבצע שחזור מידע בצורה עצמאית, פשוט תחפשו חברה מקצועית, אשר מתמחה בכל מה שקשור לנושא שחזור מידע. ישנם כמה חברות מומלצות, בניהן גם חברה דוקטור דיסק, אשר במהלך של כמה שנים טובות מבצעת שחזורי מידע מכל מכשירי המדיה אפשריים. הודות לצוות מקצועי ומנוסה, הודות למעבדה המצוידת בכלים וטכנולוגיות המתקדמים ביותר, אחוז ההצלחות נושק ל100%.

לסיכום: ביצוע גיבוי, זה אינו בגדר המלצה אלא בגדר חובה. זה גם לא כל כך משנה על איזה צד מדובר. אם בבעלותכם חברה עם בסיס נתונים מאוד גדול או אתם בן אדם פרטי, תעשו את גיבוי המידע ותהינו משקט הנפשי.